7 de enero de 2010

TIRED OF STALKING


I'm tired of stalking blogs, chictopias and lookbooks, style.com and this kind of ... stuff. It's not inspirational at all! I had more style when internet didn't exist, and all this influence from every single corner of the world didn't come to me! I suffer of fashion schizophrenia, when it comes to fashion I don't know what I want anymore!


Somebody stole my umbrella at Zara. Hope he or she burns in hell.



Estoy haaartaaaa de cotillear blogs, chictopias y lookbooks, desfiles en internet etc. No me ayuda para nada en el tema inspiracional, tenía mucho más estilo cuando internet no existía y no tenía acceso a tantas fuentes de "inspiración", de Wellington a Sevilla. Tengo esquizofrenia estilística y ya no sé qué quiero y qué no!


Algún hdp me ha robado el paraguas hoy en las rebajas de zara. Mal rayo le parta.

7 comentarios:

Kennedy dijo...

i so know what you mean. in my experience the vast majority of internet blogging fashion is uninspired but then there are those few that really do make it worth it. also, thank you so much for your book reccomendation! i have 100 years of solitude but have never actually gotten through the whole thing and i think i'm going to really do it this year!

soph (owl vs. dove) dijo...

Fashion schizophrenia is definitely the right description. Sometimes it's hard not to get wrapped up in all the latest 'trends'. That said, I still like looking at beautiful photos of beautiful clothes haha.

La Société de Mode | The Fashion Society dijo...

There are definitely times when I'm like, "you know what, i've had enough of this lookbook stalking!" but I always go back the next week...haha
they're just slumps, you'll find inspiration soon, I'm sure.


xoxo
La Société de mode | The Fashion Society

Silvicious dijo...

muerte a los ladrones de paraguas!

Saray dijo...

jajajaja, muy buen post!!!tienes toda la razon, cuesta cada vez mas tener nuevas ideas...yo miro mucho cine de antes ;)

Miss T dijo...

te entiendo...yo misma creo q he modificado un poco mi propio estilo de lo influenciada q me veo x los blogs...

beautifulnemo dijo...

cuánta razón tienes!
y lo siento pero me reí con lo del paraguas, :) aunq me sumo al "que le parta un rayo" ;)